ჰიპერ და სუპერმარკეტები

 

საქართველოში დღითიდღე იზრდება ჰიპერმარკეტების და სუპერმარკეტების რაოდენობა. შესაბამისად იზრდება მათ მომხმარებლთა რიცხვი. პროდუქტის მრავალფეროვნებიდან გამომდინარე მომხმარებელს ხშირად ესაჭიროება კონსულტაცია თუ დახმარება, ხოლო კონსულტანტის პოვნა ხშირად სირთულეს წარმოადგენს. სექციების სიმრავლის გამო მომხმარებელსა და კონსულტანტს შორის ვერ ხდება ვიზუალური კომუნიკაცია. ეს კი იწვევს მომხმარებლის უკმაყოფილებას, რაც თავის მხრივ აისახება კლიენტის რაოდენობის შემცირებასა და შესაბამისად შემოსავლების კლებაზე.

 

ამ პრობლემის გადასაჭრელად SYSCALL-მა შექმნა გონივრული და უნიკალური პროდუქტი რომელიც დაგეხმარებათ აღმოფხვრათ კომუნიკაციის პრობლემა და გააუმჯობესოთ იგი როგორც მომხმარებელსა და პერსონალს, ასევე შიდა პერსონალს შორის.

 

ჩვენი პროდუქტით და სერვისით გვსურს ხელი შეგიწყოთ მომსახურების სრულყოფასა და გაუმჯობესებაში, მარტივად განავითაროთ თქვენი ბიზნესი და მიიღოთ მეტი შემოსავალი.

 

ჩვენ გთავაზობთ სერვისს, რომლის შედეგია:

 

- მომსახურების ხარისხისა და სისწრაფის გაუმჯობესება

- მომსახურე პერსონალის ეფექტური და კოორდინირებული მუშაობა

- ადმინისტრაციული ხარჯებისა და მომსახურე პერსონალის რაოდენობის ოპტიმიზაცია

- დადებითი გამოხმაურება

- მეტი და კმაყოფილი მომხმარებელი

- გაზრდილი შემოსავალი

 

გამოყენება

  • კლიენტსა და კონსულტანტს შორის კომუნიკაცია

    • კლიენტი აჭერს ღილაკს გადამცემზეშედეგად სექციის ნომერი გადაეცემა მიმღებ მონიტორს ან/და კონსულტანტს პეიჯერზე.
    • სიგნალის საშუალებით კონსულტანტი იგებს თუ მარკეტის რა ადგილზე ესაჭიროება კლიენტს კონსულტაცია და სწრაფად უწევს მას დახმარებას.
  •  

  •  

  • მოლარესა და კონსულტანტს შორის კომუნიკაცია

    • ოლარე აჭერს ღილაკს გადამცემზეშესაბამისი მოლარის ნომერი გადაეცემა მიმღებ მონიტორს ან/და კონსულტანტს პეიჯერზე.
    • სიგნალის საშუალებით კონსულტანტი იგებს თუ რომელ მოლარეს ესაჭიროება დახმარება.
  •  

  •  

  • მენეჯერსა და პერსონალს შორის კომუნიკაცია

    • მენეჯერი/საინფორმაციო იძახებს პერსონალს საჭიროების შემთხვევაში, მათ სიგნალი გადაეცემათ პეიჯერზე. 

 

სხვა სერვისები