რესტორნები და ბარები

 

საქართველოში და ასევე მსოფლიოში რესტორნების მომსახურეობის ხარისხი ყოველთვის დიდ პრობლემას წარმოადგენს, რაც გამუდმებით იწვევს მომხმარებლის უკმაყოფილებას და შედეგად კლიენტისა და მოგების შემცირებას. ეს არც არის გასაკვირი, რადგან შეუიარაღებელი თვალით რთულია აკონტროლო ყველა მაგიდა.

 

სწორედ ზემოხსენებული პრობლემის გადასაჭრელად კომპანია SYSCALL-მა შექმნა სრულიად ახალი, გონივრული და ინოვაციური პროდუქტი. აღნიშნული პროდუქტი არის გზა გადაჭრას კომუნიკაციის პრობლემა კლიენტსა და მომსახურე პერსონალს შორის, ასევე მზარეულსა და მიმტანს შორის.

 

SYSCALL-ის პროდუქტი წარმოადგენს უსადენო სიგნალის გადამცემ და მიმღებ მოწყობილობებს, რომელის საშუალებითაც კლიენტი ღილაკზე მარტივი დაჭერით იძახებს მიმტანს.

 

ჩვენ გთავაზობთ სერვისს, რომლის შედეგია:

 

- მომსახურების ხარისხისა და სისწრაფის გაუმჯობესება

- ლოიალური მომხმარებელი

- დადებითი გამოხმაურება

- ადმინისტრაციული ხარჯებისა და მომსახურე პერსონალის რაოდენობის ოპტიმიზაცია

- მომსახურე პერსონალის ეფექტური და კოორდინირებული მუშაობა

- მომხმარებელსა და მომსახურე პერსონალს შორის ურთიერთობის კულტურის შეცვლა

- გაზრდილი შემოსავალი
 

 

გამოყენება

  • კლიენტსა და მიმტანს შორის კომუნიკაცია

    • მომხმარებელი გადამცემზე აჭერს ღილაკს, 
      შედეგად მაგიდის ნომერი გამოისახება მომსახურე პერსონალის პეიჯერზე;
    • სიგნალის მეშვეობით მიმტანი იგებს თუ რომელ მაგიდას ესაჭიროება სერვისი და სწრაფად უწევს მას მომსახურებას
  • wireless calling system
  •  

    მზარეულსა და მიმტანს შორის კომუნიკაცია

    • შეკვეთის გამზადების შემდგომ, მზარეული/ბარმენი მულტი-გამდაცემის საშუალებით იძახებს მიმტანს შეკვეთის წასაღებად


  •  
  • wireless calling system
  •  

    მენეჯერის მიერ კონტროლირებადი სისტემა

    • ყოველი გამოძახება აისახება მიმღებ მონიტორზე, რისი საშუალებითაც მენეჯერი აკონტროლებს მომსახურე პერსონალის მუშაობის ეფექტურობას.

  •  
  • wireless calling system

 

 

სხვა სერვისები